Andrzej Godoń

Andrzej Godoń
Andrzej Godoń
Dyrektor operacyjny

Jest odpowiedzialny za nadzór finansowy i organizacyjny nad realizacją zawartych przez Kancelarię umów na świadczenie pomocy prawnej. Ekspert i praktyk w dziedzinie prawa zamówień publicznych. Od 1999 roku zdobywa praktyczne doświadczenie w zakresie stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych zarówno przez zamawiających, będących najczęściej jednostkami sektora finansów publicznych, jak też przez oferentów-wykonawców będących podmiotami komercyjnymi. Doradza na każdym etapie postępowania.

Ponad 50 razy reprezentował zamawiających lub wykonawców przed KIO i w zdecydowanej większości postępowań uzyskał pozytywne rozstrzygnięcie dla reprezentowanej strony, kilkakrotnie przełamując dotychczasową linię orzeczniczą Izby w danym zakresie. Przeprowadził szereg szkoleń z zakresu zamówień publicznych w tym w ramach służby przygotowawczej dla kandydatów na pracowników samorządowych.

Inna aktywność zawodowa:
Jest cenionym prelegentem na licznych konferencjach i sympozjach poświęconych tematyce zamówień publicznych. W latach 2009-2012 był Zastępcą Dyrektora Biura Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta Poznania. 

Wykształcenie:

  • Studia I stopnia na kierunku dowódczo-sztabowym (Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Łączności im. płk. Bolesława Kowalskiego w Zegrzu k/Warszawy, 1989)
  • Studia II stopnia (Wydział Telekomunikacji i Elektrotechniki Akademii Techniczno-Rolniczej im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy, 1999)
  • Studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych (Europejska Wyższa Szkoła Prawa i Administracji w Warszawie, 2008)
  • Studia podyplomowe: Administracja – Zarządzanie i Organizacja (WSB w Poznaniu, 2012)

Klikając „Akceptuję cookies”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych.