Nieustanny rozwój branży prawniczej spowodowany jest zmianą otaczającego nas świata. Postęp dotyczy nie tylko kwestii świadczenia usług prawnych. Kancelarie prawne stają się odrębnymi markami w świecie prawniczym, a przez to mierzą się z narastającymi wyzwaniami stawianymi przez obszar marketingu, PR-u i biznesu.
Każda marka powinna posiadać swoją oryginalną, indywidualną i unikalną identyfikację wizerunkową. Działa ona jak wizytówka firmy. Jako Kancelaria o silnej pozycji, funkcjonująca na rynku usług prawnych nieprzerwanie od 25 lat, dostosowując się do światowych trendów, postanowiliśmy rozwinąć swoje skrzydła także w obszarze szeroko pojętej komunikacji wizualnej. Zmieniające się trendy oraz nowoczesność na dobre zdominowały rynek, co zmotywowało nas do odważnego kroku, jakim jest rebranding. Uznaliśmy, że jubileusz 25-lecia Kancelarii jest doskonałą do tego okazją. Praca nad rebrandingiem sprawiła, że nasza marka stała się jeszcze bardziej atrakcyjna.
W ramach przeprowadzonego rebrandingu zmieniliśmy wszystko, co związane jest z komunikacją wizualną: nazwę Kancelarii, logotyp, stronę internetową, kolorystykę, z jaką się identyfikujemy oraz pozostałe materiały marketingowe.
Mimo, że w kwestii identyfikacji wizerunkowej zmieniło się wszystko, jakość naszych usług pozostaje na niezmiennie najwyższym poziomie.
Dziękujemy naszym Klientom za to, że obdarzyli nas swoim zaufaniem. Mamy nadzieję, że wdrożone zmiany spowodują, że nasza współpraca zyska nie tylko na jakości, ale i na odczuciach estetycznych.
Za nami 25 lat pełnych sukcesów i nieustannego doskonalenia się. Nie możemy doczekać się tego, co przyniesie przyszłość. Wkraczamy w nią z nową, świeżą energią.
Klikając „Akceptuję cookies”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych.